پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ |۲۵ محرم ۱۴۴۶ | Aug 1, 2024
بیانیه

حوزه/ریاست دانشگاه و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان لرستان در بیانیه ای اعلام کردند رژیم صهیونیستی با این ترورها سراشیبی سقوط و نابودی خود را تندتر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، در پی شهادت اسماعیل هنیه ریاست دانشگاه و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان لرستان این ترور ناجوانمردانه را محکوم و بیانیه ای صادر کردند.

متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلا

بار دیگر دست جنایتکار صهیونیستی، تحت حمایت مستکبرین جهانخوار، یکی از بهترین فرزندان جهان اسلام را به دیدار یاران شهیدش فرستاد.

شهید اسماعیل هنیه که مهمان جمهوری اسلامی ایران بود، در محل اقامت خود در تهران، با شلیک موشکی از سوی مزدوران رژیم اشغالگر قدس و در یک عملیات تروریستی به شهادت رسید.

آن شهید بزرگوار، عمری سرشار از مبارزه داشت و عمر و جوانی خود را در میان شهدای قدس، همچون شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابو مهدی المهندس، شهید عماد مغنیه و... سپری و جبهه مقاومت را رهبری کرده بود و البته افتخار این را نیز داشت که اعضای خانواده او نیز در مسیر آزادی قدس شریف به شهادت رسیدند.

چنین مجاهد نستوهی پس از شهادت برای همیشه تاریخ الهام بخش مردان و زنان مبارز و شهادت طلبی خواهد بود که آرمانشان آزادی قدس شریف و تحقق ارزش‌های الهی و استقرار حکومت عدل الهی در جهان است.

رژیم اشغالگر قدس در چند روز اخیر بعد از کشتارهای بی‌امان در خان یونس و دیگر نقاط غزه و حمله به بیروت و ترور فواد شکر در لبنان، این بار خطای بزرگی را مرتکب شد و سراشیبی سقوط و نابودی خود را تندتر کرد.

بی‌گمان محور مقاومت و جمهوری اسلامی ایران، جواب سختی به این گستاخی رژیم اشغالگران صهیونیست خواهد داد و عوامل این ترور کثیف را به سزای عمل خود خواهد رساند.

این شهادت، عزم دلاوران محور مقاومت و فرزندان خمینی را بر آزادی قدس عزیز راسخ‌تر خواهد کرد و همگان در این راه منتظر پیمان ملکوتی خود تا مرز شهادت خواهیم بود.

والسلام علیکم و رحمة الله

ریاست دانشگاه و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان لرستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha